dimarts, 14 d’octubre del 2008

CD SALESIANS BORRIANA 1 - 1 CD TONIN CADET A

NO vaig veure el partit, i encara que alguna cosa m'han dit, només vull fer constar en aquest post el resultat, és a dir l'empat a 1 gol.
M'agradaria que els jugadors anareu soltant-se i anareu escrivint els posts, donant la vostra opinió sobre com van transcorreguent els partits. D'eixa manera crec que anirieu soltant-se en açò d'escriure. Pense que si es fa una valoració del que en la vostra opinió ha sigut el partit, amb correcció i sense criticar els contraris ni els propis companys ens ho passarem bé.
De la mateixa manera, els mateix pares i mares també ho poden fer.
Recordeu que per a poder escriure comentaris que hi ha a sota dels posts no cal donar-vos d'alta al Bloc, només heu de picar damunt d'on posa COMENTARIS, i s'obrirà un finestra on podreu escriure la vostra opinió.
En canvi per escriure al Bloc si que vos heu de donar d'alta a Blogger i després adreçar-me un correu a mi. Si voleu escriure al Bloc el millor que podeu fer és dir-m'ho i ja vos ho comentaré.

Els resultats de la 2ª Jornada van ser
i la Classificació ha quedat: (piqueu sobre les imatges i es faran més grans)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

bueno com que ningu comenta vaig a ocmentar jo, Guillermo.
Crec que este partit podriem haver-lo guanyat pero vam tindre mala sort sobre tot amb els pals.
Pense que vam jugar millor que l'altre equip pero que encara aixi jugavem un poc precipitats a l'hora de traure el baló jugat desde detràs.
Quan vam tindre ocasions van ser clares i si les haguerem marcat habriem jugat mes tranquils el minuts restants, pero bueno no passa res perqué ara toca jugar a Vinarós i esperem guanyar, 3 jornades sense pedre seria fantàstic.
Bueno aquesta es la meva opinió.


Guillermo

Rafa Mollà ha dit...

Moltes gràcies Guillermo per per aquest comentari. D'aquesta manera ja ens fem una idea aquells que no vam anar del que va passar al partit.
Anim i com dius tu a vore si el proper partit també traem algun puntet