dilluns, 4 de febrer del 2008

C.D. Benicassim 2 - 5 C.D. Tonin

Vam gaudir d'un bon partit de futbol el dissabte passat contra el CD Benicassim, no ja per haver guanyat i per haver marcat gols, sinó perquè vaig veure coses positives:
1. es va passar el baló;
2. es van fer contraatacs que van acabar en gol;
3. es va marcar un gol en rematar de cap a la treta d'un corner (encara no crec com va marcar un gol aixina, no perquè fora Jose, sinó perquè pràcticament ningú de l'equip trau el cap per a rematar o per a treure'l de l'àrea en un córner);
4. es va marcar d'un bon xut;
5. i es va lluitar per un baló que semblava clar per al defensa, i es va aconseguir un gol.
7. un Edgar tremendo, que va a més, i un Jordi, que quan ix de la "cova" en la que la posat l'entrenador impressiona.
6. l'entrenador no va marejar els jugadors canviant en la segona part tot l'equip. En els darrers dos partits, en què s'ha mantingut una coherència en el plantejament i en la col·locació dels jugadors (estiguem d'acord o no en la posició en què està posant-los, i jo particularment no ho estic) , la milloria s'ha notat, cada jugador va sabent a qui te al costat, i el jugador va fent-se a la posició partit rere partit.
Són moltes coses positives, que si ja és molt difícil veure en un partit de primera divisió, imagina't en un partit de xavals
I quines coses negatives vaig veure?. Dues errades en defensa greus que van originar dos gols (ja s'ha repetit una altra vegada eixa errada de dubtar el defensa; que si tire el baló fora, que si el tira el company, que si arriba el porter,..., no, hem de ser contundents en defensa. Ara estic parlant d'un problema xicotet perquè vam marcar més gols, però si no és així, estaríem pensant d'un altra manera. Es el problema de la defensa i del porter, els seus errors es recorden sempre, en canvi els errors dels davanters no tant.
Sobretot em preocupa una cosa, i és que veig que hi ha una sèrie de jugadors que en la meua opinió ( i és una opinió que té un valor molt més xicotet que l'opinió que té qui més sap, i eixe és l'entrenador) no estan jugant en el lloc en què se li podria treure millor partit:
- a Alberto el veig perdut en la banda, mira que l'any passat li'n pegaven de vara, però mentre tenia gasolina no parava.
- a Cesar, crec que li passa el mateix, no està posat a jugar ahí, també se'l veu sense garra, sense eixir-li res
- a Abraham, totalment fora del seu lloc. Té moltes virtuts i mancances com tots els jugadors, però el que si que tinc clar que posant-lo en la davantera el xiquet va perdut. En defensa es defenia l'any passat molt bé, protegint-lo, i a més d'aquesta manera es podria posar en un altre lloc a Jordi.
- a Pau se li podria treure molt més partit posant-lo a la banda, i si no mirem-lo aquesta setmana quan ell anava buscant-la i des d'allí elaborava jugada
- a Jaume, també crec que se li està desaprofitant, però, no tinc clar on se li podria treure més partit.
- a Jordi B. ja sabem que el poses on el poses t'ho farà bé; i és veritat que en la defensa li dóna consistència, velocitat, altura, i també és veritat que si el posàrem en la davantera, crearia a lo millor 10 ocasions, i només en marcaria 2, però segur que 2 si que els marcaria. Li donaria una velocitat, i una referència que fins fa poc no la té. (ara poc a poc Iban i Edgar van donant-la més)

Alfonso, segurament ara estàs pensant, menys mal que Rafa diu que no m'atacaria...., i esta-te convençut que no ho estic fent, ni vull tampoc que t'enfades; segurament que si un dia m'entrares a la meua classe a vore com la done, i al dia següent tu escrigueres ací tot allò que penses sobre la meua forma de donar-la, a lo millor jo m'enfadaria, i diria que qui eres tu per a dir com es dóna una classe. El problema, com ja saps, és que en açò del futbol tots ens pensem que sabem més que l'entrenador, i que de manera "ignorant" o "pedant", com he pogut fer jo ací, podem fer una alineació totalment diferent, i a més a més millor. Però la realitat és que segur segur, que tu tens molts més arguments que jo per a defensar perquè poses en tal lloc o en tal altre a un determinat jugador.

Ver mapa más grande

1 comentari:

Unknown ha dit...

Felicitats als xavals!!Nosaltres també van guanyar, 1-3 al Sporting de Castelló. Espere que lliges el correu i m'ajudes a resoldre eixe dubte. Salutacions.