dissabte, 2 de febrer del 2008

Entrenament del Vila- Real

La setmana passada vam anar a jugar a la ciutat esportiva del Vila Real per a jugar contra el Roda, i vaig estar mirant una estona l'entrenament previ que va fer el dissabte el Vila Real abans d'anar-se'n a jugar contra el Reial Madrid.
Els jugadors de camp pràcticament estaven fent quatre xorradetes, jugaven a futvoley, però uns quants estaven assajant penaltis a Viera, i sobretot, el que més em va agradar va ser l'entrenament dels porters (potser perquè jo sempre he jugat de porter).
De Diego López em va sorprendre lo gran que és, unes mans tremendes i una sobrietat a l'hora d'aturar els xuts impressionant.
De Viera, sobretot l'agilitat que té
Jo em quede amb Diego perquè com s'està veient als partits, dóna molta seguretat, però Viera és molt jove, i també és un bon porter.
En fi, ahí us deixe un poc del que vaig gravar.