diumenge, 9 de novembre del 2008

CD TONIN " A " 2 - 4 BENICARLO BASE "A"

Ningú deia que anava a ser fàcil jugar en aquesta categoria, i aixina està passant.
Ahir quan va començar el partit, als pocs minuts ja es veia que la cosa anava a estar complicada.
Vaig veure eixir a tots un poc "apardaats", sense xispa. Jordi diu que això és perquè no poden escalfar bé abans del partit perquè no tenen suficient lloc ja que s'està jugant un partit, i que en el poc temps que tenen una vegada entren al camp, els costa després entrar en el partit. Siga pel motiu que siga, la veritat és que no els vaig veure tan enxufats com en altres. després poc a poc ja van començar a rular.
Per què no juguem nosaltres amb 12 jugadors i no amb onze?. A lo millor aixina guanyaríem.! Evidentment que és una pregunta absurda, però és que no veig altra manera de poder guanyar. M'explique.
Veig que amb la defensa tal i com la tenim plantada, la cosa va bé, però a canvi, el centre del camp, amb dos jugadors, no pot fer-se amb la mitja de l'equip contrari; Pau i Edgar, o Pau i Victor, no poden amb els contraris, i perdre el centre del camp és donar-li el partit al contrari. Els altres fan i desfan al seu gust, llancen balons allà on els dóna la gana, de manera que el que en un principi sembla que tenint una defensa nombrosa, acaba no sent-ho tant. Si, tenim als dos Jordi's, Miguel, Guillermo i a Josevi (un poc avançat i marcant al contrari) però el contrari els apreta al seu gust. I quan ens toca eixir, el contrari situa a dos dels seus jugadors sobre el nostres centrecampistes i els aufega. Resultat, falta lligar jugada entre defensa-migcamp idavantera. Per això deia jo que amb 12 jugadors podríem eixir del pas.
Com que això no és possible, què podem fer?.
I si Josevi juga un poc més avançat i amb vocació més ofensiva i d'enllaç?
Clar, jugaríem amb menys defensa, que crec que s'hauria de suplir entre Guillermo i Miguel, amb més feina, però podria ser una solució. En fi, potser estic dient coses que no tenen ni cap ni peus, però......
Ahir el que si que vaig veure va ser un canvi molt gran quan en la segona part es van fer els canvis.Va haver més lluita per balons, més motivació, i això es va traduir en més possibilitats de gol. Victor i Jose van donar un altre aire més fresc; potser en altres ocasions no siga així però ahir aixina ho vaig veure.
També s'ha de dir que Carlos ens va salvar de dos o tres gols més, encara que en el gol de falta des del meu lloc crec que haguera pogut fer més. De totes maneres vaig parlar amb Carlos i em va comentar que el baló va fer un efecte raro i per això el va despistar.
No vull acabar sense donar-lia ànims a Jordi i esperant que la lesió no siga massa greu
Nota: El Tonin Cadte C va perdre pr una passada de gols, no vull ni dir-ho ací. Es presenta una setmana calenteta.

CD TONIN "A" 2 - 4 BENICARLO BASE "A" from Tonin on Vimeo.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Guille diu: per què no vam jugar tot el partit com l'últim quart de partit?
a seguir lluitant i a apendre del errors

Anònim ha dit...

Evident Guille, mes forÇa y mes calité per les cambis realizats.